torsdag 4 december 2008

och nu blir det reklam......

Måste ju göra lite reklam för min hembygd. Allas "vår" Ernst har varit hos en familj här i byn och spelat in sitt julprogram. Det ska bli så spännande att få se resultatet! Jag tycker att han kan vara lite för mycket ibland men han har en hel del roliga idéer och julpyssel och god mat kan man väl aldrig få för mycket av. Familjen han har besökt är gamla klasskamrater till mig så det gör det extra roligt - man måste ju se hur de sköter sig ;-)!

http://www.tillfjalls.se/2008/12/02/jul-med-ernst/

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Men vad spännande! Tänk om Ernst hade kunnat komma hem till mig och fixat lite. Jag tycker han är så rolig, kan inte låte bli att räkna hur många gånger han säger "rundstav" i sina program. Rundstav använder Ernst till allt!

Kram Lisa