torsdag 18 december 2008

Paket från Öster

Tusen tack för vinsten!

För några dagar sedan blev jag lycklig vinnare hos Maria en jätteduktig tjej som bor i Finland.
Vinsten bestod i en massa fina saker, bl a ett halsband, en julkula, ljusmanschett mm som Maria har pysslat ihop. Jag tjuvlånar bilden från Marias blogg och hoppas att det är OK! Lyckas inte få till några fina bilder p g a det eviga mörkret som råder nu på dagarna när man kommer hem från jobbet.

Har jobbat sista dagen före jullovet idag och nu ska det bli så skönt att få vara hemma och mysa lite med barnen!

7 kommentarer:

Marie sa...

Vilken fin vinst du har vunnit, grattis!
Härligt att du har jobbat din sista dag innan julledigheten idag, själv jobbar jag även imorgon och på måndag innan jag blir ledig. Ska bli sååå skönt med lite ledighet.

Ha en trevlig helg och en riktigt God Jul!
Kram Marie

Julias vita drömmar sa...

Så fint, Grattis!

Är sugen på broderiboken du köpt...hmm men frågan är om man hinner. Risken finns ju att man får lite småpanik för att tiden inte räcker till. Nåväl, den verkar så fin!

kram

Galleri MochB sa...

Så roligt att du gillade grejerna... :O)

strömmas sida sa...

Jag skyller på stressen. Kommenterade i min egna blogg *s*.

Hej

Det är kul med bloggandet och man hoppar runt på olika sidor.
Extra kul med "grannbloggar" *ler*.
Ja jag är en riktig nattuggla :-)).

Du är så välkommen tillbaks.
Stressa inte sönder dig inför julen.
Det blir jul ändå.

Ha det

Ingrid i Östersund

Sjabbig men chic sa...

Ja, grattis till dig! Alltså jag tycker att det är bra att det är mörkt när jag tar foton för då kan jag skylla på det!

Kram Lisa

Lady Stalker sa...

Det var ingen dålig vinst! Man kanske skulle hålla lite mer utkik efter tävlingar?

Hoppas du får en skön helg med barnen! Kram!

Anonym sa...

GRATTIS till din fina vinst :)
Det är så kul när man har tuen på sin sida och vinner.
Jag brukar aldrig ha tur i tävlingar och utlottningar men nu på sista tiden så har jag haft enorm flyt :)
Jag blir så glad!

kram!