söndag 7 juni 2009

Snön faller………..

Nu får det banne mig vara nog……………….SL381750

Nu vill jag emigrera till varmare trakter. Jag står inte ut.

SL381751

Sommaren är kort – det mesta SNÖAR bort :-(!

SL381753

Fyra skoldagar kvar till sommarlovet. Jag ska ha två veckors semester men maken jobbar så vi kommer inte iväg härifrån förrän tidigast i augusti (förutom en kort tur till midsommar).

Inspiration och ork har verkligen varit nere på noll. Inte blir det bättre när det ser ut så här söndagen före sommarlovsstarten.

Ska försöka komma igång med lite läsning av bloggar nu, har inte tittat in i mina favoritbloggar på länge länge men nu ska det bli av!

annalunda

En ljusglimt är i alla fall att jag snart kan ta mig ett härligt örtbad. Hade nämligen turen att vinna i Annalunda Tings fina utlottning. Ser fram emot ett varmt bad inomhus när sommaren verkar utebli.

5 kommentarer:

Hannis sa...

Nämen fy fasen!Inte kul med snö nu.

Skickar omedelbart upp solen och värmen till dig!!

Kram Hannis

Målargården sa...

Ja fy tusan, det var inte långt ifrån snö här hos oss heller och tjocktröja och vantar åkte på igen. Nej, nu vill vi ha värme och sooooooool. Kommer just in från trädgården där jag snart planterat allt klart och där behövs också värmen. Vi får hoppas!/ Eva-Mari

Galleri MochB sa...

Ja kallt har vi haft, men någon snö har vi då inte sett ;O)

Anonym sa...

Usch! Inte en rolig syn.
Sköt om dig!

Lallis - liv och leverne sa...

NEJ!"
Inte snö, väl! Den får allt sluta att hålla på nu, tycker jag.
Kram vännen:)