söndag 4 december 2011

2:a advent

Så har vi kommit ytterligare en vecka närmare jul! Julkalendern på TV har börjat och jag planerade att följa den men tiden har inte räckt till - ungarna får berätta för mig vad som händer istället ;-)! Internet "kryllar" dessutom av roliga adventskalendrar som jag gärna klickar in på och försöker tävla med i mån av tid.

Lite vitt puder har det kommit på marken men än är det för tidigt för skidåkning - nu längtar jag faktiskt jättemycket efter att få dra på mig pjäxor (både slalom och längd) och dra iväg ut.

Nu rusar vi vidare och närmar oss jul med stormsteg ;-)!

Kram från Anette

2 kommentarer:

Sockertussen sa...

Vad fint med ljusen i krukor =)

Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt unikt smycke =)
Kom gärna förbi och var med i tävlingen ;)

http://sockertussen.blogspot.com/2011/12/tavling.html

Kram
/Nellie

Frostrosor sa...

Vilka snygga och annorlunda adventsljusstakar! Jättefina!

Ville tipsa dig om att jag också kör en tävling igen på min blogg där man kan vinna årets julklapp - EN matkasse hemlevererad!
http://frostrosor.blogspot.com/2011/12/receptutmaningen-vilket-ar-ditt-basta.html