tisdag 13 december 2011

Vinn med Apoteket!

Apoteket anordnar en tävling där man kan vinna varor för 2000 kronor! Tävlingen går ut på att man ska plocka ihop julklappstips från Apoteket och så här ser min lista ut:

Apolivas anti-age paket till mig själv (man börjar väl med den man är närmast ;-)). Det kostar nu 259 kronor.



Till maken väljer jag Oral B Floss Actio Euro, eltandborste
som jag vet att han önskar sig. Den kostar 599 kronor.







Barnen får väl till att börja med lite vitaminer - det kan behövas nu i
vintermörkret:
Vitaminerna kostar 99 kronor.
De får också ett varsitt paket Apoliva Solmogna frukter som kostar 120 kronor styck

Till min kära lillasyster väljer jag: L300 ansikte dry skin paket för 169 kronor.









Så har vi då mamma kvar och hon ska nog få: Cliniderm paketet för 219 kronor
Och så var jag klar med alla klapparna - lätt som en plätt :-)!

Kram från Anette

3 kommentarer:

Emma-Lou sa...

Vet du vad? Du kan vinna en ännu senare modell av Oral-B hos mig just nu!


Hej!

Du har tidigare tävlat om en eltandborste hos mig, nämligen Oral-B Triumph 5000. Nu är det såhär att jag tävlar ut ytterligare en sådan!

Tävlingen hittar du här:

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=41025&beid=1952808

Ha en fortsatt skön onsdag,

/Emma-Lou

strömmas sida sa...

Håller tummarna för dig.
På måndag ska jag göra ett race och fixa julklappar.

kram

strömmas sida sa...

Det låter inte illa, om du blir utlurad på en skidtur :-).
Här blir det lugnt i helgen. Ska bara vara hemma här och njuta av lugnet. Städa blir det nog..välbehövligt..men ändå skönt att få vara hemma.

kram
strömma