torsdag 30 oktober 2008

I'm dreaming of a white christmas!


Fast inte riktigt än :-(. Här har det snöat till och från i några dagar så det är väl bara att inse att vintern är här nu. Håller mig inomhus och virkar på en pläd att värma sig under när det blir kyligare. Får väl virka på rätt fort om den ska hinna bli färdig innan kylan sätter in ;-).
Har också startat ett syprojekt till barnens rum, ska försöka göra deras våningssäng lite mysigare. Om det blir godkänt återstår att se. Jag är väldigt dålig på att sy så allt kan hända innan detta är klart. Det kanske inte ens blir en tumme ;-).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut :)
Jag skulle mycket hellre vara uppe hos er nu, här hemma vräker regnet ner och det är mörkt och grått :(

Ha det så bra.
kram!

Unknown sa...

Åh så mysigt, nu längtar jag faktiskt efter julen...hihihihi Jag håller tummarna för ditt projekt och så får vi se det då. Kram Petra

Stämningsfullt sa...

Hej!Här har första snön kommit i natt.
Det små-yr med snö nu med men det blir mest blask utav det...blää...
Kul att du vill vara med och tävla!
Kram!